Sunday, 1 July 2012

SELAMAT PENGANTIN MUDA SAHABAT..

ehem2....Assalamualaikum sume.....buat yang jawab salam alhamdulilah....time kasih...buat yg x jawab...sendiri mau ingat la beb....lu punyer dosa wa x nak tanggung...

entry kali nie khas buat pasangan yg baru diijab kabul kan iaitu PUAN Nur Hairani Masyitah binti Haikal Marzuki....dengan pasangan nyer ENCIK Muhammad Farid bin Mohd Fadil...*eh hairani...name suami ko buat aq teringat seseorang ja..haha

buat PUAN HAIRANI....nie dia entry yg ko insist sgt...huhu...video yg ko suh aq buat pon aq err...ade lah buat..ermmm demi ko an....nie kire hadiah kawin ko la ea...ko jgn tuntut hadiah lagi kat aq 4 taun akan datang ea...time tu aq dah x kuase nak layan ko dah....hahahaha...

alhamdulilah syukur....selamat dah ko bergelar isteri orang...secara jujur...time ko message aq kat twitter terkujat jap la aq....x sangka dah bergelar isteri org dah ko...seriously aq terasa hati sikit lah...mane x nyer weyh...nikah ari jumaat...semalam baru ko bagi tau aq!!! sampainyer hati ko kawan.....~~~.....tapi aq amek hati sat ja....skrg aq ok dah..heheh...aq paham mesti ko ade sebab musabab kenapa ko lambat bagi tau an..hee..ko pon tau kan aq bukan jenis merajuk2 nie..heheh..x sesuai gitu ngan aq..hehehe....





alhamdulilah ko dah bertemu jodoh ko...syukur~~~...tiada lagi penantian yg ko perlu tunggu..hati pon dah dimiliki yg halal....ingat x dulu kite penah discuss pasal nie..heheh...ko selalu kate aq yg akan kawin dulu sbb ko ckp aq gatal lebih..hahah sape sangka sekarang ko yg 'gatal' dulu....hahah...aq gurau je ea...aq tau bende baik ginie mane boleh tangguh2~...tapi cume aq x sangka la ko akan nikah kat india tanpa aq kat sisi ko...terkilan sikit rase hati nie...tapi aq yakin ko dah pikir sebaik2 nyer kan...sbb hairani yg aq kenal bukan mcm aq...yg buat dulu baru pikir... heehehee..

sungguh aq selalu cemburu ngn ko....hehe*tapi yg baik2 la semuanyer.... ko tahu kenapa?sbb hairani yg aq kenal seorang yg cantik rupa, cantik akhlak, cantik imannyer...seorang yg sgt baik,cumil, pandai x yah cakap la an..kalah albert einstein..hehe..seorang anak yg solehah...sentiasa disayangi dan disenangi..seorang yg taat akan Allah dan sayangkan rasulnyer...ha tapi satu je la yg aq ngeri ngan ko nie....GARANG mak ai....sokmo marah aq ko an...buli aq....manja2 ngan aq...hahah....

sayangnyer lepas ko pindah Sabah...jarak antara kita buat susah kite nak berjumpa....setahun lebih je aq sempat bermanja2 kat uma ko..huhu....pastu ko blaja kat india lagi la harapan nak jumpe...mmg x la kan...dah ko pon kate ko x balik Malaysia sampai ko grad...lagi melampau...dah la fesbuk x dak...ape pon x leyh la ko nie..huhu...t anak da sepuluh baru lah sebuk suh aq jage anak ko...hahah~ jgn ramai2 sgt ye anak...ko dah la blaja kat negara orang...biasiswa pon sekadar cukup beli air suam nagn nasik putih je an..*bak kate ko la kan..hihhihi t dah balik malaysia ko nak anak penuh satu padang bola tu pon x pe..aq setuju...perancangan keluarga tu penting ye sayang..ingat tu..*bajet cam aq dah kawin ja....hihi


aq punyer la merayu bagai nak gambo ko....gambo nie ja ko email kat aq....cis~...heheh..takpe la...ok ja nie an?...cumil la ko sayang...warne peach ek??hiii cumil2...ehem2~ nie lah die ye si Farid nyer?...amboi kemain ko ea...dulu...x pandang rupa x pandang harta...last2 suami ko vogue gak...high taste nie..hahaha....haha nak wat cam ne ek?orang comel an...so peminat pon sume cumil2 blako..lain aq nie..ape pon x leyh...huhuhu..sbb tu x de calon sampai ke sudah...tapi x pe..aq percaya sudah ade name si dia dy tuk aq kat lul mahfuz sane tuk aq yg x seberapa nie....harap2 nyer gantang mcm suami ko nie la.....hahaha

buat En. Farid....memandangkan ko dah kawin ngan kawan aq..so kire ko kwn aq gak la an...ko jage si hairani nie leklok...ko seksa anak orang nie..wa tunggu lu kat simpang...hehe...tapi ape2 pon aq yakin ko mmpu jadi suami yg baik sbb bukan sebarangan org boleh duk kat hati si hairani nie..aq yakin dy dah tapis ko berkali sampai dapat pure culture...hehehe...
Align Centre



ape2 pon aq doakan kebahagiaan perkahwinan korang hingga ke akhir hayat...semoga korang berjaya dunia dan akhirat...ouh...video nie sedikit hina...aq x reti nak edit2...ayat sepah2...tapi sbb ko pon selalu cakap sepah2 so aq rase video nie selayaknyer tuk ko...haha...kalo video nie appear kat screen ko secare SENGET pandai2 la ko rotate lappy ko...kalo ko tgk gune pc..ko rotate la kepala ko...alah..pepandai la ko...x kan cik engineer nak kne ajar puan doktor lak an..hehehe...video nie ikhlas sbnrnyer aq amek tapi cume time nie aq rushing nak gi kelas dah...cause anak2 murid aq x habes2 kate rindu nak jumpe teacher dyorang yg vogue de vas nie..ahaks!!

so to DR. HAIRANI dan DR. MUHAMMAD FARID.....tahniah sekali lagi...semoga berbahagia hingga ke akhir hayat...insyaAllah~*ouh doakan aq jumpe jodoh aq gak...^^




2 comments:

  1. seronok tgk kawan2 dah kawen kan? hehe.. ape lagi dik, nanti dah kawen jgn lupe jemput kak ezma :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu lah...hahaha..akak kene kawin dulu lah..x leyh langkah bendul..huhu...jgn lupe jeput ye..;)

      Delete